zondag 4 maart 2012

De eerste foto's...

4 maart 2012

De eerste foto's zijn gepubliceerd.
Ze zijn nog niet allemaal even goed, maar het begin is gemaakt.

Vooral de macro-foto's zijn moeilijker dan gedacht.
Het vraagt massa's geduld om de foto mooi scherp te krijgen.
Staat je onderwerp niet helemaal in dezelfde rechte lijn dan is het niet helemaal scherp.
Ondertussen is de winter weer bijna voorbij en kan ik bijna weer beginnen oefenen met macro's, als de insecten weer beginnen te vliegen en de bloemen weer beginnen te bloeien.

In de winter deed ik meer aan landschapsfotografie en natuur met de telelens.
Ik verwacht deze week trouwens men converterring in de bus waardoor ik aan een dubbel telebereik zal kunnen komen. Ben benieuwd naar het resultaat.
Hopelijk kan ik volgende keer in Commanster de vos van iets dichterbij bekijken...

Tinne




Geen opmerkingen:

Een reactie posten